YESSSSS!!!!! Time to decorate the front of my house!!!

Discussion in 'Lounge' started by Rachgier, Mar 7, 2015.

  1. Bull

    Bull Just a Man Supporting Member

    Awesome..... I'm sending Mason that pic!
     

  2. MXGreg

    MXGreg Supporting Member

    I take it that everyone who views this thread has also been properly negotiated with.:D
     
  3. monsterdawg

    monsterdawg Member

    992
    0
    The sign is too subjective. "If you do not belong here" is up to interpretation. You are asking for trouble!
     
  4. Rachgier

    Rachgier Administrator Staff Member

    Pretty much...
     
  5. Rachgier

    Rachgier Administrator Staff Member

    Locks, fences, and warning signs are only in place to keep honest people safe.
     
  6. EvilE424

    EvilE424 Death to Dishonor Lifetime Supporter

    Egad!!! So much Marine propaganda! My Army eyes are burning!!!

    Congrats to your kid (and you)! That's awesome!
     
  7. Rachgier

    Rachgier Administrator Staff Member

    My kid? That's me you silly Army pogue.
     
  8. EvilE424

    EvilE424 Death to Dishonor Lifetime Supporter

    LOL you're not that young anymore!:eek: Plus don't you have a beard (thinking back to a posted picture of you)? At least now I don't feel creepy anymore by thinking you looked good!:doh:
     
  9. Rachgier

    Rachgier Administrator Staff Member

    LOL No, I'm definitely not 18 anymore, nowhere near that size or shape, and my mom made me shave the beard off to a goatee for my sister's wedding.

    The kids wanted to see the picture hung up and my wife thought to hang it up over their photos to remind them that their Dad will always be there watching over them and protecting them.
     
  10. EvilE424

    EvilE424 Death to Dishonor Lifetime Supporter

    Just as I was getting ready to post that you're a Jarhead, you go and post something like this. I love your wife's idea! Tell her that she rocks (from me)!
    Hee hee hee on the fact that your mom "MADE" you shave! :rofl:
     
  11. Rachgier

    Rachgier Administrator Staff Member

    Yeah well. She may only be 5'1" to my 6'3" but she's still the boss in her own house and my wife's enforcer when she's at mine.
     
  12. greg_r

    greg_r Lifetime Supporter

    8,912
    6,413
    OOHRAH Rachgier.

    I think Gen. James "Mad Dog" Mattis said it all in Iraq when talking to their leaders when he said: I come in peace. I didn't bring artillery. But I am pleading with you with tears in my eyes. If you mess with me I'll kill you all.

    (I cleaned it up a little)
     
  13. Bull

    Bull Just a Man Supporting Member


    I've had that saved on my phone for a while..... Gotta love these kinda guys

    Memes with f bombs are bad m'kayy?
     
    Last edited by a moderator: Mar 7, 2015
  14. Bull

    Bull Just a Man Supporting Member


    You shouldn'ta read that part....I can't believe you edited a Marine General..... Alas, what has the world come too?.....
     
  15. SWAGA

    SWAGA No longer broke... Lifetime Supporter

    You know.....you do need that sign in Braille too.
    The whole Americans with Disabilities act.......just sayin'
     
  16. Rachgier

    Rachgier Administrator Staff Member

    That's what the barking pit bulls are for. No translation required.
     
  17. undeRGRound

    undeRGRound ROLL wif Da MOLE! Supporting Member

    25,156
    1,406
    INDY
    LOL @ "E"
    Hots for a young Marine ;)
    That's why I don't post my old pix up in here :(
    Or New Ones (;))

    Someone gotta keep you in check, Buddy! :D